Doom (II) – Hell on Earth, Master Levels şi Final Doom

Hell on Earth

Expansiuni

Master Levels

Master Levels for Doom II a fost lansat în decembrie 2015 pe post de expansiune oficială pentru Doom 2 şi este inclus ca bonus cu Doom 3: Resurrection of Evil pe Xbox (2005). Pachetul conţine 20 de fişiere WAD create de diverşi autori sub contract cu id Software şi unul pe post de nivel secret, rezultând 21 de hărţi. Ca şi bonus, sunt incluse şi 1830 de PWAD-uri (denumite colectiv Maximum Doom) făcute de amatori şi descărcate de pe internet, precum şi un poster.

No Rest for the Living

No Rest for the Living este o expansiune creată de către Nerve Software cu ocazia lansării Doom 2 pe XBLA şi este inclus şi în Doom 3 BFG Edition. Aceasta include 8 nivele normale şi un nivel secret referenţiind structura vechii versiuni shareware a Doom care avea doar primul episod. Acest pachet apare în meniu ca o campanie separată, selectabilă în meniu. Conform Brandon James, şeful Nerve Software, povestea este o continuare a celei din Doom 2. Scopul este de a călători într-una din dimensiunile iadului şi a omorî un Cyberdemon care îşi face propria armată de demoni în scopuri personale. Acest pachet profită de evoluţia sistemelor de calcul faţă de jocul original, având mult mai mulţi demoni în acelaşi timp pe ecran, mai ales în nivelele finale.

Final Doom

Final Doom este o compilaţie de două mod-uri de sine stătătoare pentru Doom 2: The Plutonia Experiment şi TNT: Evilution. Ambele au aceeaşi structură cu a jocului original, 30 de nivele cu 2 secrete, dar includ grafică şi texturi noi, un ecran nou pentru poveste, totul pe lângă resursele originale incluse în Doom 2 în Doom 1.

TNT: Evilution are şi un soundtrack nou, în timp ce Plutonia reutilizează muzica din jocurile originale. Evilution a fost dezvoltat independent de către TeamTNT, o echipă formată de fani din comunitate şi a fost cumpărată de id Software când a fost practic terminată. Plutonia a fost creată special pentru FInal Doom după ce autorii acesteia au arătat un set incomplet de nivele dezvoltatorilor de la id Software. Cei doi autori au contribuit şi la primul joc ca şi membri ai TeamTNT, dar au dezvoltat acest al doilea pachet pe cont propriu.

Pachetul de expansiuni a fost lansat în iunie 1996 la iniţiativa lui John Romero.

Fii primul care comenteaza!

Lasă un comentariu.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.